Τρίτη, Μαΐου 02, 2006

Έλειπα

λόγω υποχρεώσεων από τα περισσότερα μπλογκ.
ήμουν μέρες τώρα πάνω στην πιο ψηλή κορφή και έστελνα σήματα καπνού γιατί βοηθούσα τον άλλο μου εαυτή, να τελειώσει με το ανέβασμα της σελίδας της.
κι από ο,τι φαίνεται θα συνεχίσω με τα σύννεφα καπνού γιατί εδώ μέσα επικρατεί το χάος.
πήγα μία προς τα arxidiamedia και είδα κάτι φωτογραφίες από το πάρτυ που μα την Πέλε με εντυπωσίασαν! τι πάθανε αυτοί εκεί μεσα; κάτι πρέπει να συνεβει, ξέρει κανείς; στον αέρα πλανιόταν κάτι αδιευκρίνιστο.
σε άλλα μπλογκ που κοιταξα επικρατεί μία αναμπουμπούλα, τσακώθηκαν διάφοροι, πάλι καλά που δεν ξέρω κανένα.
συνεχίζω την διαμαρτυρία μου και στο μονο μπλογκ που ως κανακα μακούα έγραφα σχόλια δεν πρόκειται να εκτεθώ έτσι ανεπανόρθωτα.
έχει και το χιούμορ τα όρια του.
αν ο κανακα σας ακούγεται πεσμένος είναι όντως πεσμένος.
απαιτώ από τον κυρ-ελέφαντα να θυσιάσει τρεις καρύδες και πέντε μπανάνες στη θεά Πέλε ειδάλλως δεν θα τον συγχωρήσω που δε μου είπε καθαρά και ξάστερα, ο τσάκας δεν είναι ο chaka chan.
αλλά μάλλον ο κυρ-ελέφαντας δεν τιμά την Εαρινή Σύναξη των ΚανακαΜακουέων, οπότε γιατί να τον τιμήσει και αυτή;

έχασα το πάρτυ και φταίει ο ελέφαντας. κλαψ.
ας είναι λιγότερα χλιαρά τα ηφαίστεια όπου θα ρίψει τον εαυτό του!
με λίγες καρύδες ξεμπερδεύει, αν το θελήσει.
ας έρθει εδώ και ας αφήσει μερικές.
έχω να φάω και κάτι μέρες...

Κανάκα Μακούα με τ' όνομα.

2 σχόλια:

Kyrios Elefantas είπε...

!!!!!
aaaaa!!!
δεκαπέντε μάνγκο και είκοσι καρύδες (μπανάνες δεν έχω) για εσάς αγαπητέ ανεμοστρόβιλε , σας ζητάω ταπεινά συγνώμη αλλα δεν το έκανα απο σκοπό !! ακόμα δεν έχω καταλάβει με ποιό τρόπο εκτεθήκατε αλλα γενικά κουνάω λευκή σημαία με ζωγραφισμένες μπανανόφλουδες και σας προσκαλώ σε συμφιλίωση αγάπη και κοντοσούβλι :)

kanaka makua είπε...

έφερες και κοντοσούβλι;;

ωραία.. θα φάω τα φρούτα αργότερα, μετά κρεατικόν!
:))